Piața de e-commerce. Oportunități și amenințări.
În ultimul deceniu, piața de comerț electronic a suferit o metamorfoză uriașă. Inițial, comercianții cu tratau acest tip de afacere doar ca pe o mică completare a unui magazin staționar. Nimeni nu și-a imaginat măcar că aceasta se va schimba în mod radical în doar câțiva ani. În raportul Camerei Economiei Electronice se arată că numărul persoanelor care au cumpărat online în această perioadă este de 9/10, ceea ce reprezintă o creștere de la 45% la 87%.
Logistica 4.0 – o provocare dificilă sau o oportunitate de dezvoltare?
Termenul de „logistică” în sine a apărut cu mult timp în urmă, în jurul secolului al X-lea. Inițial, însă, acesta nu a fost folosit decât în context militar. Astăzi, poate fi utilizat în aproape orice domeniu al vieții și este un termen foarte universal. Raționalizează și sistematizează activitățile, ceea ce se traduce prin realizarea rapidă a obiectivelor propuse.
Roboții de depozit ca element al proceselor logistice.
Baza pentru automatizarea proceselor logistice din depozit și pentru funcționarea eficientă a acestora este atât utilizarea tehnologiei moderne, cât existența unui personal instruit corespunzător. Ca urmare a regulilor stabilite în mod rigid, este posibilă supravegherea corectă a depozitului și controlul eficient al operațiunilor subcontratate.
Plicuri. Tipuri și utilizarea lor.
La prima vedere, un plic este un ambalaj de hârtie folosit pentru a trimite scrisori sau alte obiecte plate prin poștă. Acesta există în mai multe formate, uneori decorate, și poate fi întărit cu o inserție de folie cu bule pentru a proteja conținutul.
Cum împachetez o carte pentru expediere pentru a evita deteriorarea ei?
Cel mai probabil, se poate spune că toată lumea s-a întâlnit deja cu un colet care conține o carte. Cumpărarea în librăriile de vânzare prin corespondență este de obicei mai ieftină decât în locațiile fixe, de aici și creșterea mare a vânzărilor în librăriile online.
Hârtie de împachetat. O analiză detaliată într-un singur loc.
Scopul principal al utilizării hârtiei de împachetat este protejarea mărfurilor. Este unul dintre cele mai frecvent alese materiale, în primul rând datorită prețului său relativ scăzut. Puteți observa, de asemenea, diferite tipuri ale acesteia, care se disting printr-o serie de aspecte - gramaj variabil, finisaj etc.
Cum să pregătiți corect produsele electronice pentru expediere?
Aveți de expediat echipamente electronice, dar nu știți cum să le pregătiți pentru aceasta? Vă invit să citiți un mini-ghid care vă va ajuta să procedați corect și în siguranță față de echipamentele electronice.
Mesele de ambalat de la A la Z – un ghid complet înainte de cumpărare.
Odată cu creșterea numărului de magazine online, firmele trebuie să investească în logistica de depozitare. Una dintre problemele pe care cumpărătorii le-au considerat ca fiind eesențiale a fost așteptarea îndelungată a expedierii, deci depozitele eficiente constituie piatra de temelie a unui biznes solide în acest domeniu.
Cu ce să umpleți o cutie de carton pentru expediere – 7 idei încercate și testate.
Trimiterea unui colet poate părea o operațiune simplă, care presupune introducerea obiectului într-o cutie de carton și sigilarea acesteia cu bandă adezivă. Cu toate acestea, unele colete au nevoie de protecție suplimentară. Dacă dorim ca conținutul lor să ajungă intact, trebuie să folosim umplutura potrivită pentru a preveni mișcarea necontrolată a obiectului în interiorul cartonului.
Birouri de lucru modulare – soluții moderne pentru firma dumneavoastră.
Acestea sunt stații de lucru modulare, complet personalizabile, construite pe baza unor proiecte brevetate. Sunt utilizate cel mai frecvent în depozite sau în hale de producție ca un loc ușor accesibil pentru a efectua rapid lucrări de birou.
Cum puteți reduce termenele de realizare a comenzilor în magazinul dvs. online?
Fără îndoială, se poate spune că secolul XXI a deschis noi posibilități și a pus accentul pe comerțul online. Dezvoltarea magazinelor online s-a accelerat odată cu pandemia. Pe lângă oferta mai bogată, clienții sunt tentați de prețuri mai atractive decât în magazinele staționare. Atunci când se plasează o comandă, începe un proces complex, care este efectuat sau coordonat de vânzător pentru a finaliza comanda. Marfa trebuie să fie completată și pregătită pentru expediere. Cele mai lungi și mai solicitante două...
Cum funcționează depozitul? Cele 4 etape de bază cu explicații.
Este un proces cuprinzător care se ocupă cu managementul depozitului unei companii. Acesta începe cu analiza necesităților, apoi prin generarea comenzilor, până la primirea și depozitarea mărfurilor. Ultimul pas este expedierea sau primirea mărfii de către client.
Compania dumneavoastră se confruntă cu lipsa de personal în depozit? Cum să asigurați confortul angajaților și cum să creați un loc de muncă prietenos?
Un anumit nivel de rotație a personalului este pozitiv și chiar de dorit. Se generează un aflux de oameni noi care au cunoștințele și competențele necesare și care au o perspectivă nouă asupra multor probleme.
Discuția cu un specialist – 5 lucruri pe care trebuie să le știți înainte de a alege furnizorul unei mese de ambalare.
Firma dvs. este în continuă creștere, așa că sunteți în căutarea de noi soluții care să îmbunătățească și să accelereze munca de ambalare și expediere. Întâlniți diverse oferte, gama de opțiuni este mare și, la prima vedere, pare complicată.
Codul de bare – ce ne ascunde și de ce îl folosim?
Sub termenul popular de "cod de bare" se ascunde codul EAN, care este utilizat în multe sectoare, inclusiv în comerț și logistică, încă din anul 1977. Traducându-l literal: EAN -Cod European de Articol (din eng. European Article Number) Este un cod modular continuu, numeric. Este imprimat pe produse sau pe ambalajele acestora, neapărat de înaltă calitate, deoarece are o înregistrare extrem de precisă.
Trei indicații importante pentru îmbunătățirea eficienței în depozitul dumneavoastră.
Analizând munca în termeni generali, trebuie spus că eficiența unui lucrător este măsurată prin eficacitatea activității. Pentru o definire mai precisă, se ia în considerare volumul producției convertit pe un angajat sau pe o anumită perioadă de timp - așa-numita oră de muncă.
Ergonomia muncii – la ce trebuie să acordați acordați alegeți echipamentul pentru depozit?
Conform definiției din dicționar, aceasta este: „o știință care se ocupă cu principiile și metodele de adaptare a dispozitivelor și instrumentelor la caracteristicile fizice și psihice ale omului". Prin urmare, se poate presupune că reprezintă întreaga activitate de planificare, proiectare și construire a tuturor instrumentelor, echipamentelor de la locul de muncă, a sarcinilor atribuite lucrătorului, astfel încât acestea să-i fie cât mai prietenoase. Aceasta acoperă o gamă imensă de aspecte, privind confortul său fizic, precum și psihologic.
Configurator de mese de ambalare. Cum se creează un post de lucru perfect?
În ultimii ani, multe companii cu vânzări staționare au fost nevoite să își schimbe natura și să se orienteze înspre online. Acest lucru a dus, de asemenea, la creșterea numărului de expedieri de mărfuri către client, ceea ce, la rândul său, a necesitat noi soluții pentru optimizarea întregului proces.
Trepte de depozitare – tipuri, descrierea funcționării și avantajele utilizării lor
Dumneavoastră sunteți persoana care își asumă toate responsabilitățile legate de managementul depozitului - inclusiv procesele care au loc, precum și angajații care vă sunt subordonați? Doriți să vă „structurați" întreaga activitate astfel încât să vă permită să obțineți rezultate din ce în ce mai bune și, în același timp, să nu impuneți sacrificii sau sarcini suplimentare angajaților dvs.?
Scaune de depozit – tipuri, cum funcționează și de ce ar trebui să le posedați?
Conduceți un depozit în care sunteți responsabil pentru primirea mărfurilor, descărcarea și depozitarea acestora? Sau poate că responsabilitatea dvs. constă în supravegherea operațiunilor de completare, ambalare și expediere a mărfurilor? Dacă răspunsul la oricare dintre aceste întrebări este afirmativ - cu siguranță vă doriți ca activitatea specialiștilor din subordinea dumneavoastră să se desfășoare fără probleme și fără greșeli, precum și să fie în siguranță și confortabilă pentru angajați. Prin urmare, trebuie să știți că vă pot ajuta să mențineți acești...